jueves, 16 de febrero de 2017

GARI

 Gari: Asko arriskatu dezu zeure lanaren estilo guztiz berriarekin, Eta nire gustuarekin asmatu egin duzu berriz. Ez da amaiera-rekin pixkat deskolokatuta geratu nintzen.
Zure rockero garaien jarraitzaileak bizkarra ematearen lekuan jarri zara, eta batzuk, orain, Gari aspergarria omen dela diote. Musikak tonalidade asko ditu, jendeak ez du sakontzen, lehenengo akordeekin geratzen da, baina zeure azken kantak entzuten ditudanean gauza bat argi dago: musikaz ezin zerala separatu, eta ez zenuen zeuk aukeratu musika, baizik berak zu.
Uste det bizitzaz geiho eta lasaiago gozatzen dezula eta orain dela bi urte etorritako umeak, zeure ibilibidea eraldatu duen moduan zeure musika ere. Oso polita. Jendeak prejuizio asko ditu eta autore bat enkasillatzen du. Zorionak arriskatzeagatk eta zeure kasillatikan ateratzeagatik, zeren oso polit geratu zaizu. Y a los rockeros por el rock, cavernicolas de los cojones siempre con los stones, como si no hubiera más, qué se les va a hacer.

Besarkada.

2 comentarios:

  1. Jaaajaja. Ni rokera amorratua naiz, baina aitortu behar dut ia denetarik entzuten dudala. Gariren azkenaurreko lana entzun nuen eta ez zitzaidan makala iruditu. Berria ez dut aditu oraindik. Ez zaitez izan gaiztoa rockzaleekiko. Agitz gustatzen zaizkigula rock taldeak eta, adibidez, oso gaizki daramagu entzule berriek "Fito eta Fitipaldis" jarraitu dezatela "Platero y tú" zeinek ziren ez jakitea gero. Ai, Platero y tú-ren muskia ezagutu balute...

    Agian, hau dela arazoa, Hauek eta besteek ezezagutzen dugun musikarien beste alea, gure zaletasunarena ez dena. Agurrak.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Beno, neri Gariren diska faboritoa Eguzki Berritan titulokoa iruditu zitzaidan, eta oso rockeroa zan diska hura. Pablo Cabeza profeta izan zan esaten diska horrek ez zuela ezer salduko esanez, Garik egindako deklarazio batzuk zirela eta. Platero y Tu-ren Bilboko zuzeneko "El roce de tu cuerpo" itzela iruditzen zait. Eta fito fitipaldirekin ezin izan dut radio-formula guztian zeudenetik. Ez naiz antirockeroa baina Garik demostratzen dit palo asko ikutu ditula (punka, rock-rocka, pop-rocka, samba eta intimismoa 16 loren, eta orain atera duen diska berri honetan. Agurrak Juli

      Eliminar